Megtanulható-e a sikeres tőzsdei kereskedés?

OkosTőzsde

OkosTőzsde

Érdekes dologra bukkantam...

2017. június 21. - kerzooo

Sziasztok!

Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy elindítsam-e ezt a blogot. A döntés mint látjátok megszületett. A célja igen egyszerű és szerintem sokaknak fog a vége felé segítséget nyújtani abban, hogy belevágjon-e egy közös kalandba a tőzsdével.


Előzmények

Rólam annyit érdemes tudni, hogy világ életemben nyitott voltam információkra és a világ dolgaira. Ezért sok mindennel találkoztam már az életemben, és sok mindent kipróbáltam. Voltak köztük teljes kudarcok és nagy sikerek is. De az élet egy folyamatos változás, és ahogy haladtam előre bővült a kis családom. Számomra mindig fontos volt a minőségi idő eltöltése a szeretteimmel, de ennek ára van, valahonnan el kell venni.

Abban hiszek, hogy anyagilag  több lábon kell állni a mai világban. Azt vettem észre, hogy egyre jobban forgácsolódnak az energiáim, mert elég sok dologgal foglalkozom ami az életszínvonalunk fenttartására szolgál, de a családtól az időt nem akarom megvonni. Így hát el kellett gondolkoznom azon mit hogyan teszek, mi fontos és mi kevésbé fontos annak érdekében, hogy az életszínvonal ne romoljon. Mert arra nem vagyok hajlandó hogy visszafelé fejlődjek (bár a többségnek ez nagyon jól megy mindenféle álmagyarázkodásokra hivatkozva). Keresési fázisba kerütem.

Ebben az időszakban sokat beszélgettem ismerőseimmel barátaimmal, hátha meghallot valami olyat, ami beilleszthető az életembe. És ekkor egy telefonhívást kaptam egy kedves barátomtól, hogy találkoznom kell 2 hölggyel, mert valami nagyon jó dolgot fognak mondani nekem tőzsdével kapcsolatban. Szkeptikus voltam, mert úgy gondolom nagy általánosságban, hogy a tőzsde a nagyon gazdagok játszótere arra, hogy a kevésbé gazdagoktól elvegyék a pénzt. De győzött a realitás, úgy gondoltam, hogy ne az előítéleteim és a fantáziám döntsön egy lehetőségről, hanem hallgassuk meg a tényeket, hiszen a tőzsde egy nagyon jól mérhető piac ha a sikerességét akarjuk vizsgálni egy rendszernek. Így időpont egyeztetés, és találkozó.


Találkozás


2 szimpatikus hölgyet ismertem meg Gabriella és Szilvia személyében. Először nem tudtam hova tenni hogy ketten dolgoznak együtt, de gondoltam majd elmondják. Egymás idejét nem rabolva rögtön belevágtunk. Egy egész más rendszert vázoltak fel elém, mint amilyenekkel ez előtt találkoztam a tőzsdei kereskedelem területén. Amolyan "magányos farkas" ként dolgozik Szilvia napi 3 órában (igen jól olvasod napi három) egy elég rendhagyó és végletekig egyszerű kereskedési módszerrel. Ahogy ezt felvázolta, azonnal megtetszett, hogy nem kell elemző professzorrá válni ebben a rendszerben. Számokban mérhető a sikeressége, mert a kötései dokumentálva vannak. Ez elég meggyőző. Amolyan személyi bankszámlának tartja a tőzsdét azzal a kiegészítéssel, hogy itt elég csak kivenni a pénzt ha már rendelkezel a megfelelő tudással. Ez a megközelítés nekem tetszett. De mi Gabriella szerepe? Mint kiderült ő a mentális tréner. Szilvia tőle tanulta meg, hogyan kell kizárni a külvilágot és berögzült gondolkodásmódjainkat a kereskedés idejére. Szilvia elmondása szerint azóta ennyire sikeres amióta együtt dolgoznak. Ezt 100%ban elhiszem, mert én is úgy gondolom, hogy ehhez meg kell tanulni az érzelmeket kizárni és ez egyedül igen nehéz. Ekkor már kirajzolódott számomra a "csomag":

- adott egy mindenki számára könnyen megtanulható egyszerű kereskedési módszer
- adott egy mentális tréner, aki megmutatja hogyan változtathatom meg a berögzült gondolataimat

Már csak két dolgot kellett tudnom, hogy mennyibe kerül ez, és miért mondja el bárkinek is Szilvia a "szent Grált"?

Szilvia egyszerűen válaszolt erre. Eljutott odáig, hogy mindene megvan, sikeres, oda megy és akkor amikor akar, mert egy laptoppal bárhol kereskedhet (épp akkor jöttek vissza a Seychelle-szigetekről, előtte szilveszter Barcelónában, stb stb), és ami fontos nincs főnöke! Ahogy mentálisan is fejlődött, szinte ezzel párhuzamosan erősödött benne az, hogy szeretne osztozni a sikerében. Ám ahogy mondta ez nem könnyű, mert az emberek tanulnási és kitartási szokásaik nem túl rózsásak. De belevágott és kezdetben pár embernek ingyen adta át a tudását. De ez teljes kudarcba fuladt. Ami ingyen van, annak az emberek szemében nincs értéke a mai "pénzvilágban" (ezzel teljesen egyetértek). Így kitalálta, hogy egy jelképes összegért maximum 10 fős csoportokat szervez (mert csak így lehet minősében tanítani). Így már nagyban javult az emberek kitartása, és úgy fest ez vált be. Feltettem az egyik legfontosabb kérdést: "De mit kapunk a pénzünkért?" A válasz több volt mint kielégítő:

- egy éves teljes támogatást
- egy éves oktatási folyamatot
- mentális trenírozást
- GARANCIÁKAT (még pnz visszafizetést is!)
- egyéni kereskedési időbeosztás kialakítását (így teljesen személyre szabható)

És feltettem a másik legfontosabb kérdést: "Mibe kerül ez?":

 - havi szintre lebontva 32ezer forint

Először soknak tartottam a magyar viszonyokat tekintve, de aztán rájöttem hogy ez őrület kevés ahhoz amit ad! És ha emberek 20ezret tudnak havonta cigire és 12-20 ezret fitnessz bérletekre költeni akkor ez semmi! Továbbá ez pénzt fog hozni és nem vinni. ÉS A LEGFONTOSABB, HOGY EZZEL ÉLHETEM AZ ÉLETEM! A SAJÁTOM! És nem kell ezer felé esnem, és jut idő mindenre! Miért gondolom ezt? Mert a tőzsde kifejezetten mérhető terület számokban és folyamatokban. Olyan mint egy képlet. A képlet végeredménye mindig ugyan az. Tehát. Ha én ugyan azt csinálom mint Szilvia, akkor ugyan annak a végeredménynek kell kijönnie (ezt már Einstein is megfogalmazta)!


Döntés

Én a magam részéről igent mondtam. És itt kanyarodok vissza a blog elejére. ITT LESZ FEKETÉN-FEHÉREN LEÍRVA minden amit tapasztalok az egy éves folyamat során bizonyítva azt, hogy működik-e ez vagy sem! Ennyit nekem megér a "nevezési díj", mert 100% garanciát vállal a két hölgy a visszafizetésre (szerződésbe foglalva) ha én is vállalom hogy "jó tanuló" leszek :)


Végszó

Tehát tarts velem, és kövesd a fejlődést :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okostozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr3612610443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forex Klub · http://forexklub.hu 2017.06.22. 12:19:45

Erre kíváncsi leszek!
Csak őszintén írj le mindent!!! :)

kerzooo 2017.07.28. 09:12:08

@Forex Klub: Köszönöm! Még a blogolásban is kezdő vagyok, most láttam a kommented :) Pont ezért írom mert szeretnék egy reális képet adni. Gratulálok a honlapodhoz!
süti beállítások módosítása