Megtanulható-e a sikeres tőzsdei kereskedés?

OkosTőzsde

OkosTőzsde

02. Hét - Felemásan

2017. augusztus 02. - kerzooo

happysad.jpg

Sziasztok!

 

Eltelt még egy hét. Amikor csak időm engedte kötöttem és kötöttem. Mivel egészen össze-vissza hetem volt, így volt délutáni és délelőtti piaci jelenlétem is. Megtörtént az első csapat webinár is, ami félelmetesen hasznos volt. Mind a saját, mind a többiek hibáiból egyszerűen sokkal gyorsabb tanulni.

Jelentem igen, elég sok rossz belépésem volt. E miatt nem is gyarapodott a számlám annyira amennyire elsőre elképzeltem. De erre a mentorom (aki tényleg bármikor segít ezt tapasztaltam) megadta a kell korrigálásokat, és további tanácsokat a fejlődéshez.

Mivel tartom magam ahhoz amit ígértem, így természetesen a számlámról is ejtek szót. Az előző heti $999.43 képest most $991.66 -on állok. Ennek azonban nagyon is örülök! Hogy miért? Mert tele voltam hibákkal. A számla bejárta a $1049 - $965 -ös intervallumot is. Csak azért nem zártam pluszban, mert még ma is LOT állítási hibáimba estem bele, így pl $18 helyett $1.8-at realizáltam egy kötésen.

Tehát elégedett vagyok. Miért? Mert tartani tudtam a számlámat a hibák ellenére (pedig voltak rendesen), és eddig a mentor oldaláról is megkapom amit ígért :)

Eredmény: -$7.77
Számla: $991.66

És azért volt +30 pontos DAX kötésem is :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://okostozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr1712716144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása