Megtanulható-e a sikeres tőzsdei kereskedés?

OkosTőzsde

OkosTőzsde

03. Hét - "A visszatérő"

2017. október 03. - kerzooo

charts.jpg

A harmadik aktív hetem. Nem örülök, hiszen 3 hónap telt el. Voltak körülmények, volt lustaság, és volt hogy fizikailag az országban sem voltam. Ez jó is persze meg rossz is. Jó mert csinálnom kell amiből egyenlőre megélek, de rossz, mert nem tudtam eleget fejlődni abban amit csinálni szeretnék.

Amíg kereskedni nem volt alkalmam, minden kis időmet arra fordítottam, hogy olvassam azt a tananyagot, melyet mentoraim részemre összeállítottak. Nagyon is fontosnak tartom, hogy bármikor tudjam azt, amit BE KELL TARTANOM!

No de mi is történt a 3. héten? Rövid leszek. Visszajöttem $1000 fölé a számlámon:)
A cél még mindig a havi $100!

Eredmény: +$26.54
Számla: $1018.2

A bejegyzés trackback címe:

https://okostozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr8612922647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása