Megtanulható-e a sikeres tőzsdei kereskedés?

OkosTőzsde

OkosTőzsde

01. Hét - Indulás

2017. július 26. - kerzooo

tricolor.jpg


Sziasztok!


Megkaptuk a szükséges programokat, telepítési útutatókat. Gépre telepítés és ismerkedés a szoftverekkel. Némi hátrányból indulok, mert a megjelenítőprogram telepítését követően, ami még az oktatás alatt megtörtént házi feladatnak kaptuk, hogy nyomkodjuk és próbálgasuk a programot. Kössünk, zárjunk, állítgassunk, stb. Ez akkor olyan jól sikerült, hogy gyrosan letettem a $1000-es demó számlámat $960 körülire lecsökkenteni :)

Tehát innen indulunk. $960

Az első héten kipróbáltam pár kereskedési időszakot. Volt hogy éjjel kereskedtem, volt délelőtt és délután is. Az éjjeli kereskedés alkalmával elég fáradt voltam, így ezt követte a másik kettő. A délutáni DAX mellett döntöttem.

Kereskedés
Kezdés: 14:30, 15:00
Zárás: 18:00
Instrumentum: DAX (jellemzően, de volt hogy "kirándultam Aranyra" is)

Eredmények
Kötés: 18 (Short:5 Long:13) (Sikeres:12)
Eredmény: $39.43
Számla: $999.43

Tapasztalat
Még elég sok a bizonytalanság, de erre felkészítettek. Volt olyan hibám, ami csak a rutintalan programhasználatra vezethető vissza. Volt olyan amikor picit kapkodtam. Nekem a legtöbb kérdést a helyes LOT (megtudod ha végigmész a tanfolyamon) megválasztása. Helyesebben csak annyi, hogy fixen használjam vagy kötésenként dinamikusan.... De erre a mai webkonfin megkapom a választ is :)


Pár szó a körülményeimről

Ezt fontosnak tartom, mert mondták már nekem hogy persze mert van időd.... Tehát:

Párommal dolgozó emberek vagyunk. Mindkettőnknek megvan a napi rutinja. Azt nem mondanám hogy időmilliomosok vagyunk, inkább csak talán jól osztjuk be a meglévőt. Személy szerint a grafikai munkám idejét tudom rugalmasabban kezelni. Tehát a napom hogy 07:00-kor felkelek. 08:00-ig összeszedjük magunkat a családdal. Mivel Alex (4 éves fiam) óvodás "szabin" van, ezért velünk van egy teljes hónapot napközben. Délelőtt igyekszem Én lefoglalni, és hagyom a feleségemet dolgozni. Ha elintézni valóm van akkor azt Alexxal együtt teszem meg. 14:00 körül letesszük aludni. Ekkor kezdődik nekem a délutáni kereskedés. 18:00-ig Alex a feleségemmel van. Hogy együtt tudjunk minőségi időt eltölteni, így lefektetéséig együtt csinálnk programokat. Ahogy Alex elaludt megírom a trade naplót, és nekiülök a grafikai munkáimnak. Tehát éjjel dolgozok kb 02:00-ig.

Ha valaki nekem azt mondja hogy persze mert nekem van időm hát elmesélem neki egy napomat és rögtön másként látja. Még annyit mondok neki, hogy talán azért látta eddig így, mert Én nem szoktam panaszkodni, hanem csinálom amit kell és ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://okostozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr4712691717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása